Då var denna torsdag avverkad då..

Jag är ju så otroligt duktig så jag har ju lyckats glömma mina tyskgrejor i skolan. Har läxa tll imorgon och orden finns i boken. Smart Bella, så otroligt smart! suck.. :(

Hade svenska lektion idag. Sen efter lunch var det debatt då ungdomsförbunden kom och representera några partier. Lite intressant men ganska tråkigt+ att jag fick träsmak i arslet..
Ska rösta imorgon.. ungdomsvalet... Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på..

De bästa var när alla satt och väntade på att de olika representanterna skulle komma. Vi typ lekte och hade kul :) Vaddå nice skola! :D


Skitbra bildkvatitet va? hehe not!


Kul bild.. we had svenska. So what?! xP


Ahhh, nu vill jag sova!! Jag borde ha käkat middag idag men det har inte blivit av, finns inte direkt nå gott... suck
Just nu känner jag mig lite nere så de e bara att gå ut och lyssna på lite bra musik innan man somnar...

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0