Ja du Anonymous.. ;)

Ja, som det verkar som att det är någon(/några) som vill att jag ska börja blogga igen ;P LOL

Vell played there Anonymous! xP LOL

Ja, jag kan säga att jag inte direkt har haft tid och lust att blogga så förlåt för det. Men jag bloggar för min egen skull i första hand.. Jag hinner knappt sitta vid datan längre om jag ska vara ärlig, så när jag väl hamnar där så göra jag annat som oftast är viktigare. Men visst är det kul att blogga om man har något bra att skriva om :)

Jag kan meddela att jag eventuellt kommer att försöka blogga lite men jag vill inte lova så mycket.
Det är och kommer att vara ganska mycket i skolan och så. Längre dagar, mindre fritid, mer läxor och så kommer hästarna före bloggen/datan..


O ja, jag har varit kattvakt.. :)



Love Bells! ♥ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0