Helgen!

Ja, som sagt så var det ju Terränghoppning i lördag och det var riktigt kul! Jättefin hage.. Clear Round 50 cm, gjorde en omstart då vi rev sista hindret på första omgången- blev godkända. Hoppade 60 cm i tävlingsklassen och det var riktigt nice! Vi kom 2:a, Forrest och jag :D Moa vann :D Grattis! Moas blogg: http://cabri.blogg.se/
Sen på kvällen kolla jag på filmen Linas kvällsbok..

Söndagen bestod emestadels av en vända till Voxome för att hämta hinder och köra hem dem till Pesarby med Tuula och pappa. Gjorde typ inte så mycket på hela dan. Sara (min katt) stod och skrek utanför husvagnen kl 7 på morgonen så jag släpple in henne så höll hon mig vaken en bra stund till jag somna,vaknade kl halv 11.. suck..


Lite bilder från terrängen: 


Forrest <3


Moa och Hickory =)




De första hindren






Här räknas det..

Riktigt kul tävling! Bra annordnad! Bra banan! Nice helt enkelt :D
Jag är nöjd men min lilla hästs och mina prestationer =)


Kommentarer
Postat av: Moa

Ni var duktiga :D

2010-09-15 @ 01:00:52
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0