Paketjakt den 8 Maj 2010 :)

Halloj halloj!


Idag har jag ridit Paketjakt på Forrest med Carro på Belinda. Gick bra och var kul! Lite jobbigt bara att man kom så nära varann så att man var upp i arslet på de som red före. Vi missade en fråga och så gissade jag antagligen lägst på utslagsfrågan så jag kom sist :) hehe :)
Innan vi kom "i mål" så tog vi ett tarv runt travbanan och det var skitkul! O så var det vatten över hela vägen en bit så vi travade igenom- Nice! :D

Sen när man kommit hem och släppt ut hästen mm så mockade jag åt både hästarna och kaninerna. Sen var det bara hem och vända då hela familjen åkte och käka på Strutsen. Jag tog buffén- gott :)

Sen när vi åkte hem så fick jag övningsköra en bit :) Gick bra för att vara några månader sedan jag körde sist. Nice!



Forrest i transporten =)


Fick varsin påse med lite grejer i :)

Har mest filmat korta snuttar så jag har inte så många bilder.



Nu är det sent och jag ska sova. Imorgon blir det Rättviksmarknad som gäller :)

GODNATT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0