Sova, sova, sova..

 Ja, då blir det lite snabbt ett inlägg då.
Har NO prov imorn om genetik, sitter och pluggar men tänkte ge upp nu så att jag kan komma i säng någon gång...
Tänkte att jag skulle ha laddat in bilderna och klippen ifrån igår men det har inte blivit av... Tänkte också ta en joggingtur men det kändes ganska tråkigt själv så jag klippte gräset istället :) I like! :P

Mamma och jag var upp till kyrkogården och planterade blommor på graven och jag fick köra :) efter att vi varit på kyrkogården så körde jag ner till sjön och till Bro korsningen och vände. Mötte en stor lastbil med släp men det gick bra :) Tror mamma var lite rädd ;) hehe
men det gäller att bara träna ch så kommer det och man får bättre koll på vart man har bilen och får in känslan...


Nej, godnatt, vi höres! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0