På slutklämmen..

Nu tänker jag dra till stallet :D Imorgon har jag träning för Anne i Dannemora på Forrest. Ska bli intressant, första träningen på länge nu.

Idag fick jag förresten tillbaka nationella provet i NO och jag fick VG :D ja, vad glad jag blir! :D
Och nu var nationella prov, muntligt i svenska avklara också :D Känns skönt.

På onsdag är det matteprov som gäller och sedan på tordag NOprov i biologi och bron (teknik) ska vara klar. På fredan ska NO biologihäftet vara inlämnat. Sen är det bara ett prov kvar och det är i SO geografi på onsdag nästa vecka. Sen är det över typ :)

Har ju lite blandade känslor. Ska ju bli skönt att börja om på nytt och plugga i Uppsala på ett gymnasium som har den rätt linjen (får hoppas ivrjf, you never know ;)  Men det är ju samtidigt lite sorgligt att sluta, kommer så klart att sakna vissa läraren och skolan. Sen så kanske man inte direkt träffar vissa...

Det är nu det gäller! Måste börja plugga lite mer och satsa de sista man har nu. Jag kommer ju in och så på det jag vill men man vill ju alltid ha bra betyg... 
 



Nog om det..
Och över till någonting lite roligare: imorgon ska vår klass in på hälsoäventyret och bowla, ska bli riktigt kul! :D

/See you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0