Halloj halloj! =)

Tjena!

Har inte blivit så mycket bloggande på sistonde. Men det har varit fullt upp så jag har bara "been living in the moment" satt säga :) riktigt nice. I lördags satt jag inte ens vid datan alls :)

Valborg var kul :) Först var jag o red o mockade i stallet sen på kvällen åkte jag till Moa och grilla där vid bolbanan, Carro och Disa var också med :) det var nice och sen drog vi ned till Österby en sväng då jag aldrig vart ner dit på Valborg. Det var väl inte så väldigt mycket att se då det mesta var över så vi drog hem igen och kollade på film =)

Vi såg "I know who killed me" och sen "The Hangover". Båda var bra :) Carro somnade som vanligt när vi kollade på den andra filmen :) hehe

Vi sov över där också. Bra dag helt enkelt :) ♥

LOL ♥


Fyrverkeri i Österby


Vid Bolbanan


/Vi höres! Bye & godnatt!
Kram Bella :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Carro på 1:a kortet och jag på sista jag dööör XD

2010-05-05 @ 18:13:43
URL: http://cabri.blogg.se/
Postat av: Carro

haha!! ja elrhur;)

2010-05-10 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0