Min dag, den 7 mars 2010

Idag har man som sagt varit ute på en ritt med Carro (& Belinda) :P 
Sen efter det så gick jag hem då jag var fikasugen. När jag precis hade kommit innanför dörren så kom morbror Tommy och hälsa på. När han hade åkt gick mamma, pappa och jag upp till stallet och jag tog Forrest på en långtur till Ursbo där jag återigen träffade Carro =D så då följde hon med en bit med Ronaldo. Trevligt trevligt :D Forrest och jag var ute i ca 2 timmar- HÄRLIGT! Sen hjälpte jag till lite i stallet sen var det hem och käka och plugga till NO provet imorgon.

Ja, det där var min dag. Ganska nöjd fakitskt :P :D

Har förresten fixat så det går att överföra bilderna jag tagit- här kommer några :)


Forrest i Ursbo idag :) (söndag) 


Foto från i lördags. Så jävla klockrent foto asså xP lol





Nu blir det till att sova. GODNATT! =P

Kommentarer
Postat av: Carro Stark

Jaah, de där e min hund de. hehe

2010-03-18 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0