Hälsodag

Idag var det hälsodag i skolan. Olika stationer, tipspromenad och efter lunch volleyboll- eleverna mot lärare :)
riktigt kul faktiskt. Och starkt gjort av alla som var med! Lärare som elever :)
Vi skulle ha gått till kl 3 men tog 2 bussen hem. 

Joggade hem, bytte om, cykla upp till stallet, hämta Jocke i hagen o fixa, red i en timme :) sen avsluta, cykla hem, käka o bytte om, tog fram moppen, åkte till simhallen och simma med Becka och Carro. Jag simmade 52 längder :D nöjd! :D sen bastade vi en stund sedan hemfärd på moppen :) Kul säger jag bara =)

Idag fick jag mitt körkortstillstånd!!! Nu är det typ bara att gå kursen sedan är det bar att tuta och köra (kanske inte riktigt så enkelt men ni fattar ;) xP


Bilder från idag :)


Elever mot lärare =)


<3 :D

Det var typ mig dag idag :)

Tack till de som läser min blogg och extra stort tack till bästaste Moa som hjälper mig med en snygg header <3 :D 

Vi hörs! / Bella :P

Kommentarer
Postat av: Moa

<3 ;)

2010-04-01 @ 15:37:20
URL: http://cabri.blogg.se/
Postat av: patricia

Har du fått dit körkortstillstånd?! Jag har inte fått mitt än D': Å nu så har jag nästan väntat i en hel månad!

2010-04-01 @ 16:34:53
URL: http://spmcr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0