"Promenaddag" :D

Idag har man motionerat lite ivarjefall. Först gick jag, Carro, Becka med hundarna en sväng. Sen jogga vi från "40" skylten till Randersbovägen o en bit in och tillbaks. Sprang i 20 minuter, fick håll på tillbaka vägen.. Man märkte att jag var den som är minst tränad o sämst kondition jämfört med dem :)

Sen var jag hemma ett tag och kollade på tv och käkade middag. Mamma och jag åkte till Randersbo och var ute och gick en sväng på ca 40 minuter. Såg 8 stycken rådjur på väg hem :D


Fan har varit bra trött idag, åtminstonde på förmiddagen :/ 
Men det som känns riktigt skönt att snart få sova ut då man är ledig på fredag och sedan är det en hel veckas lov :D Jippi! :) 


Här kommer några foton ifrån idag  :)










Haha, av nån anledning ser Carro mkt längre ut än Becka... =)


Hoppas ni har haft en bra dag :)

/ Bella :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0