Cykeltur och pokerkväll <3

Ja, idag har varit en blandad dag. Jag vaknade och läste ut boken till SO:n sen satt jag typ vid datan till 3 tiden på eftermiddan då allt kändes värdelöst.
Men så tog jag mig i kragen och tog en cykeltur runt Österby och hem. Var ute i en timme, härligt :) sen när jag kom hem käka jag och börja läsa boken till svenskan. Sen kollade mamma och jag på "Så ska det låta" på webben och artisterma sög.. :/ men sen blev det bestämmt att vi "gänget" skulle ha pokerkväll ute i Film, vilket var trevligt som alltid :D

Imorgon är det skola igen men denna vecka kommer att bli lite slapp då vi går som vanligt måndag, tisdag och sen på onsdag är det hälsodag, torsdag fotbollsturnering och pysseldag för oss andra tror jag :) o fredag är vi lediga och sen är det en veckas LOV! Jippi!!!!! :D ska bli skönt. Hoppas på att ta fram moppen och dra en vända :) Fan så skönt :) länktar :P


Här kommer lite bilder från idag: 












nästan hemma :)


svårt att se? ska föreställa ett hovavtryck från igår :P


Ingen is direkt va? Men det var tider det...


Almost home :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varning för suddiga bilder och dålig kvalité :P


Tomtemor och Tomtefar var också med xP


Snygg Stoffe blev ;P




Nej, nu ska jag sova. Skoldag som väntar imorgon. Suck...   GODNATT! :P


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0