Helgen :D

Ja, över den här helgen har det hänt mycket :)

I fredags var Carro, Moa och Becka här på kvällen och först kollade vi på Let's Dance. Sen kolla vi på film "Fame" o den var skitbra :D går lite i samma spår som Step Up flmerna. Älskar den! :)

I lördags var man till kusinen och fira honom. Tyvärr träffade vi inte Johanna med familj och inte heller Madde då de redan varit där i torsdags för att de inte kunde i helgen. Lite synd då man typ aldrig träffar dem. Men det var kul och trevligt ändå. Micke och jag spelade Wii Fit Plus bl a vilket var kul.
Man konstatera också att det var mitt minneskort till kameran som är slut. Så jag vet inte om jag ens kan komma åt mina bilder från senast. Bl a mycket kort med gänget :/ 

Igår fyllde jag som sagt år och vi åkte in till stan för att köpa tårta och till slut så hitta vi en smörgåstårta och en vanlig prinsesstårta. Jag själv tycker inte om smörgåstårta men de andra var nöjda :) Micke och jag spelade Wii sports en stund och efter att de åkt hem så kolla jag på Bedtime Stories. Den var bra och jag älskar marsvinet Bugsy, så jävla klockrent :D

Jag fick ett USB- minne, ett busskort och pengar. :)

Jag träffade även farmor och ja, vad kan man säga hon kände typ inte igen mig så det fick bli: Välkommen till släkten xD lol hon är rolig hon. Men så klart så blir allt som vanligt igen då men börjar prata med henne :)


Tyvärr så har jag inte bilderna så jag kan inte visa men jag tog en bild på tårtan igår med en annan kamera. :)


Tårtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0