Stalldag :D

Ja, idag var det den första riktiga skoldagen efter lovet. Känns ganska bra nu, har kommit på banan igen och man får hoppas att det håller i sig :)


Min dag har varit följande:

- vakna, åkte till skolan
- kom hem, drog till stallet
- red först Forrest och sen Jocke
- skotta snö utanför stallsdörrarna
-mocka
-gick hem, käka pannkaka =)
- tv, mästarnas mästare
- data och body test på Wii

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen sova förhoppningsvis ;) det blir ju lite sent ibland (oftast egentligen) så man kanske skulle börja tänka om och lägga sig lite tidigare...


Imorgon har jag lovat att ta hundarna en sväng och ta in hästarna, vilket alltid är trevligt =) 
Det är ju onsdag imorgon och då brukar man simma men vi får se om jag hinner med. Jag tror jag skippar det då Carro inte heller har riktigt tid.

Bjuder på en bild på Forrest =)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0