Alexday =)

Dagen började bra då vi hade avslappning, massage på idrotten. Lovely!

Har faktiskt inte startat datan förrens nyss då jag suttit och läst bok.
Läser "Skärvor av ett liv" av Hédi Fried och jag läser den till SOn då vi håller på med Andra Världskriget. Jag har läst halva nu och jag tycker att den är riktigt bra. Hemsk så klart med det är ju liksom andra världskrigen det handlar om.. Boken är en självbiografi, om hennes uppväxt och hur hon hamnar i Auschwitz och vägen därifrån. Jag har kommit så långt att hon lämnar Auschwitz med utan att veta vad som väntar.
Ska bli intressant att se hur det slutar :)


Idag så fick jag papperna om ansökan för körkortstillstånd alltså den här hälsodeklarationen och intyg för syn. Så nästa steg är att gå till en optiker antar jag :)  

Var upp till stallet idag och kolla till hästarna och Vonna så klart. Hon såg bättre och piggare ut men hon hade nog fått smärtstillande så det kanske inte var så överraskande.

Nu blir det lite utdate på olika saker på datan så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hehe, IdroTTen menar jag ;) har rättat det nu :)

2010-03-18 @ 20:47:33
URL: http://cabri.blogg.se/
Postat av: nattieochvikkie

hej sötnos! :) Det var längesen nu, allt bra med dig? <3

2010-03-20 @ 14:36:22
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: nattieochvikkie

åh vad kul, GRATTIS!!!!!! Det är bra med oss också :) tack sötnos! :)

2010-03-21 @ 00:06:00
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0