Update (kinda) xP

Idag har vi haft nationella prov  engelska. Jag tror det gick ganska bra. Läsförståelsen var lättare än hörförståelsen enligt mig.

Idag så har jag kännt mig mycket piggare men är ändå inte på topp. Gick hem idag, satte mig vid datan en stund och sedan bestämde jag mig för att gå upp och spela Wii Fit Plus en stund då jag inte spelat på typ en vecka när jag varit sjuk. Men jag märkte bara efter 6 minuter skateboard så blev jag helt yr och fick ont i huvet. Så jag återgick till datan igen xP

Imorgon har man musikprov och "Dinner Party" ska presenteras på engelskan. På idrotten har vi avslappning och massage så det blir ett bra pass för míg som inte direkt orkar så mycket just nu. På tal om idrott så sak Carro och jag hålla vårt ledarskap vecka 15 och vi har knappt börjat planera hur vi ska lägga upp det. Börjar känna mig lite stressad över det..

På fredag ska jag ha utvecklingssamtal, mitt sista :'( hehe nerrå. Jag ska ha med Stefan eftersom jag hade Christina förra terminen. 


Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Och sorry att jag varit så dålig med bloggandet men ibland tappar man bara lusten. Jag spyr snart på min design men så småningom blir det en snyggare. Får stå ut så länge ;) GODNATT! :D


Jag på slottet i stora salen (elr vad det kallas) xP 
 


Kommentarer
Postat av: Moa

Lyckos dig som har 2 bra mentorer..

2010-03-17 @ 19:26:15
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0