Lördagskvällen 13/3- 10 xD

Ja, härlig kväll igår kan jag säga :) <3
Haha, både Moa och Carro är skyldiga mig 10 kronor ivar då jag tippade på att Anna skulle vinna melodifestivalen. Becka tippade också på Anna så de kommer inom en snar framtid att bli 20 kronor fattigare ivar :P

Vi började kvällen med att ge våra presenter :) Becka fick ett par örhängen och ett halsband + tuggummi av mig;) hon fick även en cool tröja med, enligt mig, ganska klockrent tryck på av Moa :)  Carro fick ett par örhängen och orange nagellack + en stor kexchoklad av mig :)

Vi kollade på melodifestivalen och sen en lite "paus"- lol xP sen kollade vi på Hannah Montana the movie sen åkte jag hem då jag mådde piss. Men jag tror att Moa sov över. :) härlig kväll ivarjefall.

Tog kort såklart :) men det går inte att få över dem till datan tyvärr :/

Är som sagt fortfarande ganska förkyld men jag var ut i nån minut på gårn bara. Sen åkte mamma och jag upp till stallet för att titta till hästarna och framför allt Vonna.

 

Nu ska jag lägga mig och hoppas på lite sömn. Imorgon är det ingen skola då vi har lovdag. I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0