Boring day with a cold :/

Har lovat att jag ska skriva om konserten men nu är det så att det inte går att överföra bilderna från kameran till datan. Har alltid gått förr, men jag ska försöka fixa det på någon vis. Vill ju ha bilderna när jag skriver om det så jag får helt enkelt återkomma med det. :)

Idag har jag suttit inne hela dagen vid datan typ och kollat på coola videos på YouTube. i like :P 
Ikväll blir det till Carro och Becka då vi ska fira deras födelsedag "i efterskott" då de fyllde Februari. Ska bli kul! Moa kommer också :D
Har nyss slagit in deras presenter :D

Måste försöka äta någon också. Har typ inte käkat någon riktig mat idag alls. Bara nån bulle och korvbröd med ketchup i..mmmums :)
Pappa och mamma har dragit till stan, jag orkade inte följa med. Är lite bättre nu men är fortfarande dålig tyvärr. Har faktiskt lite svårt att sitta still och inte göra något. Speciellt i morse då solen sken och jag tänkte nästan gå upp till stallet o skritta ut på någon häst men det är nog bättre att försöka hålla sig lugn då man förhoppningsvis blir frisk lite fortare. ;)

Kommer att uppdatera kvällen senare. :)


Lazy asses! Just like me xP

  

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0