Suturday 27 März ;P lol

Idag har jag ridit Jocke, mockat, spelat Wii Fit Plus, kolla på tv, suttit vid datan, läst lite bok. Ganska nöjd med dagen ändå :)

Tänkte cykla till stallet idag men det blev inte så, kanske tar jag en vända imorgon. Får se :)
Tänkte även försöka läsa lite mer imorgon så när jag läst ut den ena så jag kan börja med den andra.

Jag borde börja leta efter en sadel till Forrest + en annan grej men får se hur det blir.
Man försöker hitta en klänning till skolavslutningen men det är inte det lättaste kan jag säga...

Nej, nu slår jag igen och lägger mig i min sköna säng. Det är ganska otroligt hur skönt det är med en säng och gärna några kuddar.... :)





På väg hem ifrån stallet..


/GoDnAtT! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0