Snurrpannan jag och mobilen tbx :D


Ja, dagen har flytigt på ganska bra ändå och när man kom hem så skottade man av bron och sen satt jag mig framför TVn. Kvällen har bestått av data och "Sveriges värsta bilförare" vilket var riktigt kul att kolla på måste jag säga. Man slutar aldrig förvånas över hur korkade folk är...

Just nu sitter jag och överför musik till min mobil som jag fick tillbacks från lagning idag :) är glad att jag fick tillbacks den men ändå lite besviken då tanken på att jag kanske skulle få köpa en ny mobil var lockande. Men nu har jag ivarjefall musik och kamera och USB- uttag så jag kan överföra vilket jag kan känner mig ganska "beroende" av ibland.  

------------------------------------------///////////////////////------------------------------------

Jag måste ju vara snurrig eller nåt för på mattelektionen idag så slog det mig att jag ska på konsert nästa onsdag, den 10de. Ska gå på 30 Seconds To Mars med Patricia och det kommer att hålla till vid Fryshuset. Ska såklart bli skitkul :D Jag är ju inget jättefan med jag tycker om de flesta låtarna och deras "hitar" är helt underbara :)


Hehe, är det bara jag och Patricia som tycker att sångaren Jered Leto är läcker? Eller är det någon annan där ute? 
Hehe, jag börjar bli som Patricia (inget illa menat) men han är ju bara så snygg asså :D  Så ja, jag kunde inte låta bli att lägga upp nån bild på honom xP


 




Ignorera texten på bilden, tog bilden från google men tyckte bilden var bra :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, du vet att jag också tkr det!

2010-03-05 @ 15:35:24
URL: http://cabri.blogg.se/
Postat av: Elin

HAN ÄR GRYMT HET !

2010-03-05 @ 23:42:36
URL: http://elinhammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0