Pokerkväll hos mig =D

Idag har man varit ganska duktig, jag och Carro + Tintin ("hennes" hund) tog en prommenad runt Bro på lite mer än 2 timmar. Härligt! :D Jäkligt skönt och trevligt också :)
(Tog nån bild med kameran på mobilen men det går inte att få över dem till datan tyvärr) 

Sen när jag kom hem från långpromenaden så åkte mamma, pappa och jag till stan och handla (och käka framför allt) Jag köpte en klänning/tunika :)

Sen var det lugnt hemma en stund och sen kom Carro, Becka och Stoffe hit så vi spela lite poker + kolla på melodifestivalen. Jag och Carro blev 10 kronor fattigare ivar då vi slog vad med Stoffe om att Neo skulle gå vidare till nästa rond mot Kelle & Orsa Spelmän. O Orsa jävlarna går vidare! fatta hur glad man blev då- not.. 
Hehe, Stoffe blev iallafall nöjd ;)

Tog några bilder.
Stoffe hade dragit innan jag tog fram kameran tyvärr. Men några bilder blev det: Enjoy! 





Becka :D


Jag blev väldigt glad när Becka höll på att vinna... hehe not :P


Carro =D




Ha det bra och jag hoppas att ni fått en bra lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0