Här vankas nationellt prov :D lol

I april släpper Avril Lavinge sin första singel och i juni kommer albumet :) nice!
Hoppas hon kommer till Sverige :)

Idag var pappa och jag till stan efter skolan och fixa synundersökningen så nu är det bara att skicka in papperna och i april blir det kurs :)

Imorgon är det nationella prov i engelska, skrivdelen. Man får hoppas på det bästa helt enkelt ;)
Sen på torsdag och fredag har man matteprov. Jag hoppas jag klarar provet men som sagt man kan nog inte få mer än G längre då det är så jävla svårt :/
Men det är väl bara att försöka och hoppas på det bästa  :) (lite possitiv måste man ju vara ;)

Nu ror jag att det blir lite data sedan en dusch skulle nog sitta fint. Sen till sängs och läsa bok.
Ja, just det på torsdag ska jag tydligen redovisa boken jag läst i julars. Jag tror att det är den bästa bok jag någonsin läst (hittills). "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini. Sjukt bra bok. Läs den! :)



Hehe, fick låna boken och jag fick den i kyrkan på julavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0