Godmorgon...

Nu ska jag alldeles strax dra till skolan. Har lite ont i halsen men det får gå. Blir nog bättre under dagen.
Har jag berättat att jag vann ett presentkort på HM för 400 kronor :D skulle fått 300 kr men det blev försenat så de laddade på 100 kr till :D woho!! xP

Länktar tills jag kan ladda över bilderna från kameran till datorn. Det går fortfarande inte. Men Tommy (min morbror) kanske kan fixa det och han kommer till oss på söndag då jag fyller år :) På lördag ska vi fira Micke (min kusin) och på fredag kanske det blir något med tjejerna med vi får se hur det blir helt enkelt. Så det blir en fullspäckad helg :P hehe

Förresten, fan YouTube äger! Haha, har jag kommit på det nu? lol Ja, faktiskt. Just nu kollar jag ganska mycket på RayWilliamJohnson =3 det äger! Facebook suger...

Nu ska jag åka till skolan. Vi hörs! Bye! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0