Skoltröjor och hundvakt


Gick ju som sagt med hundarna idag och tog in hästarna med pappa. Bosse (en katt) följde också med på promenad :) Fixa lite i stallet bland annat med vatten till både kaninerna och fåren.

Nu tänkte jag sitta en stund vid datan och roa mig lite och eventuellt jobba lite + att jag har en tyskaläxa tills imorgon som måste göras. Så ska man ju såklart göra Bodytest också och sedan duscha.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag i skolan fick vi våra klasströjor :) jag köpte 'bara' en tröja (alltså inte byxa också) och den kostade 300 kronor. Så nu har man blivit lite fattigare då.. suck..

Här kommer lite bilder som jag försökte ta ( som ni ser blev det inte så proffsigt med det får duga) Observera att jag har tagit de två första bilderna med blixt så det är lite svårt att avgöra den riktiga färgen men den är marinblå :)  (ville bara förtydliga :)











Kommentarer
Postat av: Elin

sv: ja det är helt sjukt verkligen ! 10 hela år

2010-03-04 @ 19:11:19
URL: http://elinhammarsten.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag får min tröja gratis :P exklusive tryck då, men whatever, det är inte så mkt :D

2010-03-04 @ 21:23:03
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0