Alex Day! Nice! xP

Halloj!

Gröna Lund var askul! Så jäkla bäst asså :D
Åkte typ allt nästan. Länge sedan jag hade så kul! Kommer aldrig att glömma ♥
Moa har skrivit bra om det och lagt upp bilder på sin blogg. Klicka på länken:
http://cabri.blogg.se/2010/june/utkast-juni-15-2010.html 
Mina bilder kommer, har inte laddat in dem än. Tänkte göra det imorn.. :)

Idag har jag sovit till halv 1!!!! Hjälp! Men egentligen gör det inte något då det är sommarlov. Ganska OK helt enkelt =) Efter min långa sovmorgon så klippte jag gräset i typ 3 timmar. Efter maten så åkte jag till Moa då jag fick prova Hickory, vilket var lärorikt. =) Han var jättefin! :) 
Tack vännen! :D ♥ 



Alex Day ♥


Nu ska jag sova GODNATT! xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0