Gröna Lund- länGtar! :D

Imorgon blir det Stockholm typ hela dagen då jag ska till Gröna Lund med Carro, Moa och Becka. Kommer att bli skitkul! Länktar! ♥

Idag har jag typ varit inne hela förmiddagen, data, städat skrivbordet och spelat Wii fit plus sen vid 2 tiden drog jag till stallet. Mockade, rensa, red först Jocke sen Forrest. GB! Kul! :D träffade Svante o Gila en snabbis också..

På onsdag tänkte jag dra till Bibblan och låna boken (se tidigare inlägg ;) men det måste inte göras just på onsdag men i veckan är det tänkt ivarjefall =)

Så jäkla skönt med sommarlov! :D

Bilder ifrån ridlägret 2009 =)


Forrest i hagen :)




/Vi hörs!
Ps: Jag tar med kameran imorn så det borde komma några bilder inom en snar framtid :)

Kommentarer
Postat av: Moa

du skriver alltid länKtar, det är länGtar jue! haha ;P

2010-06-20 @ 11:40:04
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0