Midsommarafton i Buddby

Sitter just nu i Buddby och vi ska grilla och ha trevligt :)


Har lånat min morbrors lilla laptop och sitter och leker lite ;)


Idag har jag, mamma och morbror varit till Valö och klippt gräs :)
Medans jag körde så hade jag radion på, P3. Var asroligt emellanåt xD Var typ några highlights ifrån deras program. Massor med roliga historier som folk ringt in och berättat. Så jäkla sjukt asså xD


Igår var man till grannen och hade trevligt och fika gott :D Och ett stort + då det bara var våra trevliga grannar (elr rättare sagt normala) xP


Imorgon blir det antagligen typ grillkväll och kubbspel med tjejerna. Vilket jag ser fram emot :D  ♥








Önskar Bella :D ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

När ska vi ha grillkvällen då? Gick ju inte nu, jag ska ju på ridläger :/

2010-06-27 @ 00:41:26
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0