Husvagn! =)

Ja, idag har man spenderat halva dagen med att få ut husvagnen, fick spela ut den bakåt då det inte går att få ut den i fram. Pappa, Jocke och jag kämpa på bra :)

Efter att husvagnen kommit på plats (på gårn) så lastade Jocke och Saje upp halmbalarna på käran och så körde vi ner dem till ängen hos Svante. Blev som 2 hinder. Carro och jag red så vi invigde dem :P hehe, de var kul :)
Efter vi ridit passade jag på att få hjälp med Wilma (kanin) och klippa bort en tova som satt ganska nära ögat.
Tack för hjälp vännen! =) ♥

Så inatt tänkte jag sova i husvagnen :) Lite tråkigt själv men det får gå. Det kommer att vara min egen lilla lya nu i sommar xD Nice! Ni får gärna komma och hälsa på eller sova över ;) ;P



LOL, Foppa är på väg att klia sig så han ser helt knäpp ut xP hehe
(Wilma till vänster)


/Kram Bella! :P

Ps: har laddat in bilderna till datan från grönan men jag orkar bara inte lägga upp dem just nu.. Men de kmr =)


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: jo, men det ordet finns inget rätt och fel på eftersom det inte är ett "riktigt" ord :P

2010-06-21 @ 11:28:29
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0