Slut på lovet och februari. Mars- här kommer vi! :P

Ja, då var det slut på lovet då :( och slut på februari månad, nu kommer en härlig månad (hoppas jag) och när den lider mot sitt slut så drar vi flaggan i topp för då blir man 16 år, jippi :) övningskörning här kommer jag :D 

Imorgon börjar skolan och då drar vi nior på stuteibesök till Forsmark kärnkraftverk. Jag tycker att det låter som en bra första dag efter lovet :) jag hoppas på att det blir kul och att man lära sig en del.
Men en sak är ganska säker- jag kommer att vara bra trött imorgon då jag inte kommer att få mina timmars sömn inatt.

Så nu säger jag GODNATT!



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket ! :D <3

2010-03-01 @ 17:58:30
URL: http://elinhammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0