Min AlexDay (Påsklovet) xP

Onsdag

Fick gjort lite skolarbete faktiskt. Men det går inte så bra på pluggfronten ändå tyvärr :/

Jag och Carro gick med hundarna då jag lovat att vara hundvakt :)
Sen red jag Jocke på en liten ritt till Svedjan. Han var ganska pigg och lite springig av sig :) 
Efter att jag hade ridit mockade jag och fixade lite i stallet.

Det var tänkt att Carro ch jag skulle bygga på bron (NO projekt, en modellbro av trä) men det blev inte så. Vilket vi båda tyckte var väldigt skönt att slippa kan jag säga. *hatar projektet- lol--> xP
Så jag spelade lite dataspel istället och softa hemma. *nice =)



Tok- Elin <3


Carro och pappa, han följde med en bit..


Fjäril på stallväggen..


Ja, det var min onsdag för denna vecka xP   

/Belle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0