Händelserik dag :D

Söndag

Först på förmiddan joggade jag med Carro och Becka.
Sen var det bara hem och byta om, ta moppen till Ursbo och hjälpa till då jag erbjudit mig.
Vi jobbade och slet på bra :) Vi mockade hagarna i 1 och en halv timme, även med hjälp av Erika som jobbade på bra.
Vi longerade Ronaldo sen tog vi Hrisla och gick en sväng. Vi red även dressyr på Belinda :) 

Sen när jag hade åkt hem och käkat så var mamma, pappa och jag upp till stallet men så kände jag mig så inspirerad att jag hämta Forrest och red en sväng i skymningen, klockan var då typ runt 20.00. Red lite dressyr vid Björkparken- funkade riktigt bra :D
När jag kom tillbaka till stallet så kom Svante och skulle ta in hästarna så jag hjälpte såklart till med det.

Sen messade jag med Carro och vi bestämde att vi skulle kolla på film då ingen av oss hade något bättre för oss. Så det var bara hem och vända för att komma hem dagen efter :P
Vi kollade på 2fast2furious. Carro somna fort och imellanåt sov Becka (och Ronny) också :P lol





Bilder ifrån dagen kommer här :D



Carro och Ronaldo :)








Belinda i hagen




Tyvärr har jag inga fler bilder ifrån dagen men det får duga. :)   Kul dag ivarjefall :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0