Torsdag, första april 2010

Hallå där! Förlåt för dålig uppdatering nu på ett tag. Det har varit så mycket och jag har faktiskt inte hunnit sitta vid datan direkt. 


Torsdag

Sista skoldagen innan lovet, pysseldag och avslut med final i fotbollsturneringen. Jag hade först tipsrunda sen handledning- ganska tråkigt men galet sällskap :P

Efter skolan åkte jag, mamma och pappa till stan (Uppsala) och shoppa. Var till MediaMarkt och skulle kolla vad det är för fel på kameran och överföringen. Kanske ett nytt minneskort? Men det hjälpte inte direkt då jag kom hem var det samma skit igen. bajsigt asså :(
Men jag shoppa loss ivarjefall :) Köpte bl a ett par 'guldiga' byxor :P typ bara jag och Carro som gillar dem xP lol



bussen på morgonen...






Bra bild kvalitet- inte direkt..



Hehe, Katrin lurade Moa och mig genom att säga att det var flera polisbilar uppe på torget mm. Vi köpte det direkt och hade ingen tanke på att det var första april. xP
Hehe, sedan fortsatte kedjan med lite inspiration ifrån Katrins drag. Haha, jag vet att Carro blev bra blåst av Becka och Moa :D  


/ Pease out xP

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, det kan man lugnt säga! ;P

2010-04-06 @ 23:31:12
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0