Wednesday =)

Dagen började med ett styrkepass på idrotten första lektionen- jobbigt men skönt! :)
På livskunskapen gick vi ut och plocka skräp på skolgården. Shit va roligt det var- NOT! xP
Sista lektion så redovisade jag mitt svenska arbete om författaren Barbara Voors o det gick väl ganska bra ändå. Skönt att ha det gjort ivarjefall =)

Drog till stallet och red Forrest till Rossen, skön tur med fin häst =) ♥
Sen var det bara hem o byta om o ta moppen till Österby för att simma med Carro :)
Jag simmade 62 längder =) träffade Svante också (som vanligt)  :)
Det här var sista badet för denna 'säsong', tråkigt.. :/




Matte...


Forrest o jag på väg hem..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Gårdagen:


Min fina bänk..


Gick med hundarna efter att jag ridit Jocke =)

 
=) =) =) =) =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0