Härlig helg! ♥

Ja, har som sagt inte lagt så mycket energi på bloggen nu på sistonde tyvärr, det har varit ganska mycket. 

Haft en underbar helg. Mest nöjd med Forrest och mina prestationer. Red honom fre,lör och sön- Härligt! Funkade riktigt bra. Känns som om man kommit igång på riktigt nu. Hoppas bara att det håller i sig :)
Känner mig taggade på träning nu och inför sommaren. Ska bli så jäkla kul!!:D

Tillbringat helgen med Carro ganska mycket :) <3
Joggade som sagt i lördags i Österby, vi joggade även igår (sön). Riktigt nice! Man känner att man orkar mycket mer nu än för nån månad sen :) I like!

Känns som om denna helg har rullat på riktigt bra :) 

Bild ifrån joggingturen i lördags :)


Åkte moppe dit :) nice!


Några bilder ifrån helgen, typ bara hästbilder ;) lol


Forrest, Ceasar o Asta 'trängs i' samma vattenbalja =) lol


Dressyrpass i hagen i lördags =) gick väldigt bra :D


Snygg skugga? :P


Svante satt upp en stund innan Forrest o jag gick in =)



Igår (sön) Forrest o jag på väg hem från en härlig ridtur, där vi hoppade nån gång oxå =)


Red Jocke idag, han var bra pigg gossen :D



Hoppas att ni kära läsare har haft en härlig helg!
Det har jag ivarjefall =)


/Skött om er! <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0