Fredagens äventyr xP

Igår (fredag) var det som sagt nationellt prov i matte första lektionen. Asså det var inte så svårt som man trodde att det skulle vara. Sista uppgiften på del 2 var lite kneppig, fick nästan ut den...

På kvällen så hade vi filmkväll. Moa, Carro, Becka och jag :) Det var härligt, kändes som att det var ett tag sen den senaste 'riktiga' filmkvällen typ. 
Vi kollade på Så Ska Det Låta sen på världscuphoppningen. Vi kollade på filmen "The Shackel" och den var skitbra verkligen!! lol Carro och Becka somna snabbt så det var typ bara jag och Moa som kollade x)


Här kommer det bilder ifrån dagen: 



Vi drog till lekparken på rasten. Ett kärt besök. Vi brukade alltid hänga där.. :)


Min snygga skugga ;) lol





Hur lågt kan du gå? hur lågt kan du gå.... xP lol


Carro o jag hoppade lite sen drog vi upp till gymmet sista tiden, sådär kul faktiskt.


Vet inte varför jag knäpp kortet men men, lägger upp det iallafall xP


Nice =)


Väntar på Becka då hon åkte med mig till Ursbo

............. =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tiger (på sista kortet) lika galen som vanligt:)

2010-05-10 @ 19:17:05
Postat av: Bella

Hehe, elr hur :)

2010-05-10 @ 20:00:21
URL: http://bellasmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0