Grym dag!! xD

Onsdagen den 14 april 2010 var en väldigt härlig dag!!!!! :D lol

Vi tog halv 9 bussen sedan bytte till tåg vid Skyttorp. När vi kom fram så tog Diacko emot oss och efter typ en halvtimmes väntan på 2 personer så tog vi stadsbussen till Uppsala Dansakademi. Där träffade vi Anna som skulle lära oss lite Streetdance och det var verkligen skitkul!! :D
Sen fick vi 'lunch', 2 pannkakor med 2 morotsstavar i en plastpåse var+ en äppeljuice/festis.
Efter det så kom (kommer inte ihåg hennes namn) hon som skulle lära oss lite salsa och reggaeton. Vilket också var ganska kul men svårt.

Asså i början tänkte man: hur ska jag kunna lära mig det där, jag som inte ens kan dansa.. Men efter ett tag så kom man in i det och då funkade det ganska bra. =)
Sen tog vi oss hem helt enkelt.. 

Kom hem och bytte om så åkte jag, Carro och Becka till Österby för att simma. Jag simmade 62 längder :)
Sen bastade vi en stund också :) 
När man väl kom hem var man trött och la sig och kolla på tv :P
 

Grym dag asså :)

Här kommer massa bilder ifrån dagen :) Enjoy!


Väntar på tåget..


Man kanske inte ser det men det är en katt på taket. lol hade väl tråkigt. så när jag ändå har gjort 'besväret' att ta fotot så kan jag lika gärna lägga upp det xP

Tror att det var lite soligt.. Sitter och väntar på trappan vid station


Lilla studion.. Vattenpaus..


Anna och Angelica..


Lunch..


lol :) ♥


Lite större sal va? ;)


Meeeee


Stretching efteråt..


Carro och jag på bussen =)


Nån som vill ha en cykel? hmm.. lol ;P


När vi stod och väntade på bussen hem så upptäckte jag att de höll på vid fönstret på högsta våningen och fönstret var borta... Kan ni se det?


I bussen på väg hem..


På väg hem efter simturen..


Ja, det var min dag igår. Som sagt otroligt rolig dag =)

/Pease!


    

Kommentarer
Postat av: Moa

Oj har anna blont hår nu :s

Birgitta är det som är salsalärare :)

2010-04-17 @ 17:35:16
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0