Skolan närmar sig.. :(

Lördag

Min lördag har varit ganska bra ändå. Ridit Forrest och mockat mm i stallet- fun! Träffade Svante också..
Sen har jag typ slappat och suttit vid datan mestadels. Jag har även fuskat och käkat 2 st glassar. (sålde även 1 för 25 spän) xP
Men min matlust idag har inte varit så stor annars.

Bara tanken på att det är sista dagen på lovet imorgon (elr ja, i fredags) känns nästan deprimerande :/ Palla skolan.
Carro ch jag ska ha ledarskap nu på måndag men vi har inte riktigt skrivit klart än. Det känns inte så bra men jag antar att det bara är till att göra sitt bästa. Friskt vågat, hälften vunnet..
På torsdag ska författarprojektet i svenskan vara klart och jag har typ knappt börjat på riktigt. Har inte läst ut boken heller.. Jag kan fortsätta att berätta vad jag behöver göra i 20 år minst....
Men det känns ganska störande att allt hänger på sig själv, jag klarar inte det.. O det finns ju inte direkt någon hjälp ifrån skolan att få eller.

Bilder ifrån dagen:


Forrest idag


Mockar..


Lite vatten- not! Vi har fått en sjö istället för en äng :)




Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Kanske läsa lite men får se hur trött jag är.  

/Pease out!

Kommentarer
Postat av: Moa

haha :P välkommen till verkligheten...

2010-04-11 @ 14:46:00
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0