Tjej som gillar att göra smileisar xD

Torsdag

Ganska blandade känslor över gårdagen då jag tänkte rida (soligt ute) och kanske haka på Carro och gymma. Men då ville pappa att vi skulle åka in till stan och fixa kameran. Jag tyckte vi kunde vända och åka på eftermiddagen men icke då. Han skulle prompt åka då.
Så jag fick kameran 'fixad' men var tvungen att ta bort alla bilder som fanns på kameran :( bl a bilder ifrån 30stm konserten som jag var med Patricia (http://spmcr.blogg.se/) och en del annat :(

Jag köpte benskydd åt Carro till Belinda. Hoppas att det blev bra :)

Innan vi åkte hem så stannade vi vid Max (vid E4an) och käka. Det var polisrassia så det typ kryllade av poliser där utanför xP

Sen mot kvällen tog pappa, mamma och jag en promenad till Randersbo. Pappa fick skoskav... lol xP
Kollade på Sveriges Värsta Bilförare- det äger och dem suger xP lol

Pictures:







(Ingen reklam för Max här inte) xP lol


/Bells ;)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0