Torsdag, 15/5- 10

Idag så fick vi sluta en timme tidigare då vi inte hade någon NO- lovely

Var på kurs i Tierp med mamma, pappa och Tuula och Micke var också med. Det var ganska bra, han var faktiskt ganska rolig ibland. Jag var ganska trött kan jag säga..

Har sån jäkla träningsvärk sen igår asså. Det känns typ i hela kroppen. Fast på något vis är det skönt då man typ som Carro skulle ha sagt: 'man ska känna att man lever'. lol ;P

Imorgon är det nationellt prov i matte- blä. Jag kommer inte att kunna någonting alls typ...
Vi i 9:C ska ju egentligen ha sovmorgon och börja fem i 9 men nu blir det inte så utan som vanligt helt enkelt.



Hade tyska på morgonen..


Lol xD


Nej, nu ska jag packa idrottskläder och borsta tänderna sen sova gott helt enkelt

/Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0