Sista dagen på påsklovet avverkad

Ja, det blev en sväng på moppen. Var till Valö. Det var ganska kallt att åka men härligt :)
Jag åkte tydligen åt fel håll då det var fint väder och soligt hemma men mullet och tråkigt väder där :P
Sen när jag kom hem var morbror Tommy här. När han åkt drog vi till Strutsen och käka. Jag tog tacobuffé :) Gott! :)

Sen har jag suttit vid datan, snackat med Carro och även skrivit klart om ledarskapet på idrotten :) 
imorgon smäller det.. lol ;P


Förresten vi tog Tierp hem så vi stannade och handlade lite. Pappa upptäcke några konstiga jordgubbar xP


lol. Visste inte att det fanns sådana jordgubbar xP


Nu ska jag försöka sova utan att ta upp boken och läsa för då blir det så himla sent. lol

/Vi hörs! :) 

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha ja... Vem vet, nån ny sort kke?

2010-04-11 @ 23:48:26
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0