Lördagsmys... =)

Sov ju över i Ursbo som sagt. Vi käkade frukost och så sen åkte Moa hem. Efter det så satt vi inne och latcha lite sen gick vi ut och mockade hagerna. Efter det mockade jag boxar och de andra lite andra saker. Sen åkte Becka och jag hem då hon skulle ha match i Norrskedika.

När jag kom hem så kollade jag lite på datorn och tänkte gå till stallet och mocka mm men då ville mamma och pappa åka till Gävle och handla så jag följde med. 
Vi käka på Gävlebron, jag tog pasta och köttfärssås (ovanligt va?) sen åktye vi till Valbo och shoppa. Köpte ett 'sportlinne' och nagellack :) Nice! 

Innan vi åkte hem så köpte vi 3 små rätter och käka hemma. Ganska gott endå..


Gjort en liten paus i allt jobb tror jag.. :)


lol =)


Gävlebro. Fönsterplats- konstigt? lol


Så jävla sjuk.. Riktigt cool men nja inte så mkt mer. Elr?


Nu ska jag dra till Carro för en till myskväll. Köpte nämligen 2 nya filmer.

Måste dra nu!
/Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Moa

men buhu får inte jag va med...? Lol.

sv: Hon hade brunt hår förut (anna)

2010-04-17 @ 21:41:01
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0