Ganska tråkig dag och minnen..

Fredag

Idag har jag typ inte gjort så mycket egentligen. Mest suttit framför datan, YouTube såklart :)
Jag och pappa sydde ihop mina byxor. Hehe, ja han kunde faktiskt ganska bra :) Det är väl som när man väl har lärt sig cykla en gång då kan man det.

Jocke och jag var till grillen och köpte 'lunch' hehe. Gott :)
Har faktiskt inte varit in där sedan typ många år tillbaks. Då jag gick och kollade, på Spiderman 3?, på bio med Elina. Viktor var nog även med. Vi gick typ ifrån flmen tror jag för att gå till grillen och typ käka nåt. Jag kommer ihåg att jag fick typ glitter av nåt slag. Typ smink. Jag tror man fick med det när man köpte typ ett mål..
Lol, det var tider det..

Kollade på TV med mamma nu på kvällen, Så Ska Det Låta- Peter Magnusson var så jävla rolig ibland :D
Sen blev det Skavlan också..



Good times, good times ;D














Nej, nu ska jag sova. GODNATT! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0