Första skoldagen efter påsklovet

Måndagen har rullat på ganska bra ändå.
Hade ledarskap på idrotten och det gick faktiskt bra :D

Sen efter skolan så var det hem och vända, åka till Ursbo och jogga med Becka :) härligt! :D ♥

När jag kom hem så käkade jag och efter maten tog mamma och jag en promenad upp till byn. Var bl a till stallet och jag mockade- hehe, jag ville vara kvar längre.. men mamma ville få hem mig så att jag kunde plugga NO då vi ska ha prov imorgon. Så sen har jag suttit och pluggat mestadels (för en gångs skull typ) :) lol

Nu ska jag försöka avsluta så jag kan lägga mig någon gång. Är fortfarande inte helt hundra på NOn men jag tänker såklart kolla på det imorgonbitti också. Enligt Katrin skulle man även ha läst minst 30 sidor i svenska boken, men vi får se hur det blir med den saken ;)






Lol, hade inte så roliga bilder ifrån dagen tyvärr...


/Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0