Charlieday 13/4-10

Tisdag idag då. NO provet gick nog ganska bra förutom räknetalet. men jag är nöjd :) det var länge sen vi hade ett "normalt" prov som man faktiskt kan klara så det var skönt.

Var till stallet idag och red Forrest. Så bra som det gick idag var det länge sen! :D Härlig ritt! Soligt och fint också :D great!

Träffade både Svante och Gila. När jag släppt ut Forrest i hagen mockade jag stallet och greja.
Det blev sen middag för mig idag, käka typ runt kl. 20.00. Känn på den du Moa! xP lol ;)
Sen har jag typ suttit och kolla vloggar ch några bloggar. Uppdatering helt enkelt :)

Imorgon ska jag in till Uppsala och dansa då det är någon slags aktivitet för oss 9:or typ. Vet inte exakt varför men men, kul ska det bli  :)


Bilder ifrån dagen:





Väntar på bussen hem, hade tråkigt... ;) lol


Rider...


Snygg skugga va? ;) lol






Slänger in en bild på Attack också =)


/Vi höres! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0