Alex Day ♥

Onsdag idag då. Skola som vanligt sen på eftermiddan drog jag, Moa, Carro och Becka till Österby. Jag och Moa simmade medans Carro och Becka gymma. Jag simmade 62 längder..
Vi åkte moppe dit och när vi skulle hem så snöade det bra nog. Jag såg inte mycket alls och snön slog imot ansiktet- inte så nice..

Man vill ju inte ha snö nu direkt. Fast om man tänker efter så gör det mig inte så mycket.. xP lol











Nu ska jag avsluta och imorgon är det nationellt prov i matte (del C) som gäller.. suck...

/Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså vad menar du med "Charlieday" och "Alexday" osv, och "5 awsome guys"? Känns som jag fattar fel hela tiden!

2010-04-23 @ 18:09:16
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0